Sto Lampartów jest autorem i koordynatorem wieloletniej kampanii wizerunkowej dla marki BMW. Ideą projektu jest współpraca z wiodącymi instytucjami kultury w misji kreowania innowacyjnych wydarzeń, w których sztuka spotyka się z nowymi technologiami i refleksją nad przyszłością gwałtownie zmieniającego się pod ich wpływem świata.

BMW Art Club. Przyszłość to sztuka to połączenie trendów przyszłości, nowych technologii oraz sztuki współczesnej ujęte w jednym wydarzeniu. Dzięki tej inicjatywie firma włącza się w dyskusję o tym, jak technologia wpływa na każdy obszar naszego życia, zmienia nasze postrzeganie świata, sposób przeżywania i zakres doświadczeń. Kreatywna energia, która rodzi się w punkcie połączenia sztuki i nowych technologii odzwierciedla misję oraz wartości marki.

 

BMW Art Club. Przyszłość to sztuka 2018

 

Głównym zamysłem pierwszej edycji BMW Art Club było połączenie koncertu z udziałem Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia pod batutą Alexandra Humali z wielokanałową instalacją wideo autorstwa Witka Orskiego – artysty i teoretyka fotografii. Każdemu z utworów muzycznych wybitnych kompozytorów XX wieku towarzyszył przetworzony za pomocą najnowocześniejszych technologii ruchomy obraz, którego struktura współgrała z graną przez orkiestrę kompozycją.

 

Wydarzenie odbyło się 27 października 2018 w sali koncertowej Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia w Katowicach oraz 9 grudnia 2018 w Teatrze Wielkim Operze Narodowej w Warszawie.

 

 

BMW Art Club. Przyszłość to sztuka 2019

 

Partnerem i producentem drugiej edycji BMW Art Club jest Teatr Wielki Opera Narodowa. Wydarzenie stanowi repertuarową premierę w sezonie 2018/2019. Program spektaklu został wybrany przez Dyrektora TW-ON Waldemara Dąbrowskiego. Wydarzenie to połączenie pokazu wizualnego opartego na innowacyjnych technologiach autorstwa Borisa Kudlički z utworem Carmina Burana wykonanym przez chór i orkiestrę Opery Narodowej. Wydarzenie zostanie wystawione trzykrotnie w Operze Narodowej 21, 22 i 29 listopada 2019.