Sto Lampartów przygotowało całościową koncepcję kreatywną otwarcia prestiżowego apartamentowca Złota 44, a następnie było odpowiedzialne za jej realizację. Celem było nadanie wydarzeniu odpowiedniej rangi oraz zwrócenie uwagi mieszkańców miasta, mediów oraz przedstawicieli świata kultury i biznesu na ten ważny dla developera i stolicy moment.
Oryginalna koncepcja wernisażu i wystawy szkiców Daniela Libeskinda pozwoliła wyjść poza sztampowy schemat otwarcia. Dzięki pomysłowi Sto Lampartów otwarcie Złota 44 świętowała z nami cała Warszawa – przez ponad miesiąc. Uroczystość przecięcia wstęgi oraz koncert muzyki poważnej w najwyższym miejscu w Warszawie dostarczyły niezapomnianych wrażeń. Dziękuję za Wasze zaangażowanie, kreatywność i dbałość o najdrobniejszy szczegół. – Anna Tuzek, Marketing Manager, Złota 44/ Amstar BBI Development /
Marzec 2017