Sto Lampartów wyprodukowało filmy dla Warszawskiej Organizacji Turystycznej, które miały na celu promocję miasta poprzez prezentacje atrakcyjnych miejsc kulinarnych. Kampania składała się z pięciu krótkich filmików promocyjnych stworzonych pod hasłem Eat Warsaw i odpowiadających na pytanie: Jak smakuje Warszawa? Stworzona seria była skierowana do turystów polskich i zagranicznych, osób podróżujących biznesowo i Warszawiaków. Została zaprezentowana w ramach kampanii na MS Miasta Stołecznego Warszawa w Polsce oraz w wybranych krajach na świecie, w okresie luty-marzec 2019.
Zaprezentowane miejsca zostały pokazane w duchu ‘dotknij i poczuj’ dając widzom wrażenie pełnego uczestnictwa w wydarzeniach. Głównym celem filmów było przedstawienie niesamowitej energii miasta jego mieszkańców oraz tych, którzy karmią̨ miejscowych i przyjezdnych. Przedstawiliśmy historie ludzi, którzy kreują kulinarny świat Warszawy – restauratorów, szefów kuchni, baristów.